بالاترین دستگیری ماموران عرب فیس بوک   2009-06-23 16:37:05

new_win پیشنهادی جالب در فیس بوک درباره دستگیری ماموران عرب ـ۱۹ کلیک
Language Bookmark facebook.com

ماموران عرب را دستگیر کنید و در ویدئو با آنان مصاحبه کنید که دنیا ببیند ! (اشاره به آن دسته از مامورانی که گفته میشود از لبنان یا جاهای دیگر آمده اند تا مردم را در خیابان سرکوب کنند)

new_win فدراسيون رسما اعلام كرد: ميثاقيان،شيث رضايي، نيكبخت واحدي و فيروز كريمي از ليگ نهم محروم شدند ـ۱۳ کلیک
Language MediaType Bookmark inn.ir

عزيزمحمدي اسامي داوران مربيان و بازيكنان محروم را رسما اعلام كرد



new_win مهم: نشانه گذاری های پلیس برای حمله شبانه به منازل را منهدم کنید ـ۱۵ کلیک
Language Bookmark koodeta.wordpress.com

نیروهای ضد شورش برای نشانه گذاری خانه های افراد شرکت کننده در راهپیمایی و یا افرادی که از دست آنها به داخل منازل پناه میبرند ، روی دیوار آنها با اسپری رنگی نشانه ای می گذارند تا سر فرصت و بدون مزاحمت به جلب و شکنجه آنان اقدام کنند . بر همه ما واجب هست تا با شناسایی این نشانه ها با همان رنگ و طرح روی تمام محله ها و دیوار ها نشانه گذاری کنیم تا به این شکل این عملیات کثیف را خنثی کنیم. (فيلم مربوط به نشانه گذاری های پلیس, در بخش نظرات


new_win به اعتصاب کشاندن بازار با دعوت جمعیت میلیونی به بازار ـ۱۲ کلیک
Language Bookmark spinooza.blogfa.com

دوستان به امید اعتصاب بازاری ها نباشید، خود باید دست به کار شیم. مقاومت مدنی مسالمت آمیز، تنها راه پیش روی ماست، و این ما هستیم که قواعد آن را تعریف و نیروهای اجتماعی و نهادهای اجتماعی را درگیر آن میکنیم. امروز یک ابتکار تازه ای توسط برخی ارایه شده، که به نظر من عملیه و در صورت تحقق دولت کودتا رو با مشکل های فراوانی رو به رو خواهد کرد. از مزیت های این طرح عدم امکان برخورد با این طرح و برد زیاد این طرح میباشد. پنهان نیست که اگر بازار تهران تعطیل گردد، بلافاصله کل بازارهای شهرستان ها را نیز تحت تاثیر قرار میدهد. نکته مهم، ایجاد همبستگی و همدلی بین مردم برای ایجاد این طرح میباشد. لطفا اطلاع رسانی کنید و مطمئن باشید که ایجاد همبستگی ملی تنها سلاح ما برای مقابله با حکومت کودتاست.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات